روش دریافت عکس های الگن و اردوی دانشجویان الگن!!!
الگن روستای علمی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان

با سلام

برای دریافت عکس های نوروز 91 و اردوی دانشجویان الگن در سال 91،لطفا اول خودتان را معرفی نموده و سپس ایمیل خود را بفرستید تا عکس ها برایتان ارسال شود.در ضمن فقط به کسانی که الگنی باشند یا قبلا الگن بوده اند اجازه کپی داده خواهد شد.البته در حال رایزنی هایی در خصوص قرار دادن عکس ها بر روی وبلاگ هستیم و امیدواریم از طرف دوستان به نتیجه برسیم.



نظرات شما عزیزان:

iranson
ساعت17:30---19 مهر 1391
سلام أقای پاغوش
ضمن خسته نباشید؛من همه ی این کارایی روکه گفتیدرو انجام دادم ولی نفرستادیدعکسارو
آذرمهر
درضمن من رضاهستم نه سعید


sara
ساعت22:01---20 خرداد 1391
سلام.لطفا از عکسای الگن برای ماهم بفرستید<

sara
ساعت22:00---20 خرداد 1391
سلام.لطفا از عکسای الگن برای ماهم بفرستید

هادی
ساعت10:33---31 ارديبهشت 1391
سلام آقای پاغوش ضمن عرض خسته نباشید.واقعا من امروز وبلاگتونو نگاه کردم خیلی خوشحال شدم دستون درد نکنه چون از بعد از عید سرم شلوغ بود نگاه نکردم اگه عکسا را برام بفرستی یک دنیا ممنون میشم

هادی
ساعت10:33---31 ارديبهشت 1391
سلام آقای پاغوش ضمن عرض خسته نباشید.واقعا من امروز وبلاگتونو نگاه کردم خیلی خوشحال شدم دستون درد نکنه چون از بعد از عید سرم شلوغ بود نگاه نکردم اگه عکسا را برام بفرستی یک دنیا ممنون میشم

حامد ظفری
ساعت15:25---30 ارديبهشت 1391
سلام حتما بفرست برام hzafari1997

HASSAN
ساعت22:10---27 ارديبهشت 1391
salam arash .lotfan aksa ro baraye manm befrest

azad
ساعت21:01---26 ارديبهشت 1391
لطفآ عکس های الگن را برام ایمیل کنید.مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا: